donderdag 17 december 2009

Sneeuwpret

Vanmorgen is Cas voor het eerst buiten in de sneeuw geweest. Toen er begin dit jaar sneeuw en ijs lag, was Cas net geopereerd aan zijn neusamandelen en dus mocht hij toen niet naar buiten.
Wij hebben samen in de tuin gespeeld, want toen ik vanmorgen de achterdeur openzette, vertrouwde Cas het voor geen meter en wilde écht niet naar buiten. Pas toen ik mijn jas en schoenen aan had en naar buiten ging, wilde Cas ook.
Hij vond het in het begin allemaal maar vreemd, maar kreeg vreselijk de slappe lach toen ik zachtjes sneeuwballen naar hem ging gooien. Na een kwartiertje vond hij het wel weer genoeg en wilde naar binnen......
Uiteraard worden de foto's van de sneeuwpret in mijn December Daily verwerkt, maar een paar leuke foto's wilde ik alvast laten zien:





















Liefs Nicole

1 opmerking:

  1. wat een leuke foto's ik ga zo even naar buiten tis nu nog erg donker hier!

    BeantwoordenVerwijderen