vrijdag 18 december 2009

December Daily: 14 en 15 December.

Ik ben echt nog wel bezig met mijn december daily, maar ik kan het deze week maar lastig bijhouden. De tijd gaat snel en ik wil nog zoveel doen, maar krijg maar weinig gedaan. In elk geval kan ik weer een paar dagen van mijn DD laten zien:

14 december - de blanco pagina:
Gebruikte materialen Basic Grey - Wassail "winterberry (achterkant)", Teresa Collins - 'tis the season " Santa Claus die cuts". Het cijfer 14 is gemaakt zoals beschreven in blogbericht "December Daily: 01 december".
De die cut van Teresa Collins heb ik op maat gesneden zodat alleen het schrijfgedeelte met de titel " Tradition" overblijft.


14 december - de pagina met foto's en journaling:
Vandaag is er niet veel bijzonders en dus heb ik vandaag geschreven over een kersttraditie.
Ook hier heb ik op de foto links weer de journaling met photoshop in de fo
to verwerkt, lettertype " Santa's Sleigh". Onder de foto zit een stukje zwarte Magic Mesh, datzelfde heb ik op de rechterpagina bovenin gebruikt. Eigenlijk had ik in eerste instantie op de plek van het Magic mesh op de rechterpahina een kerstsok met zwarte stickles gemaakt, maar daarover was ik zò niet tevreden dat ik er magic mesh overheen heb geplakt :-)
Op de linkerpagina op de magic mesh en deels onder de foto heb ik een Christmas ticket geplakt, die ik gedownload heb op deze site. Verder zit er op de l inkerpagina nog een metal tag van
Making Memories "Falala"- serie.
OP de rechterpagina heb ik de journaling weer op wit cardstock geprint en de randen bewerkt met zwarte inkt. Dit heb ik op de zwarte magic mesh geplakt. Verder nog een klein fotootje van de kerstsfeer bij ons thuis en twee metal-charms in de vorm van ee
n ster.

15 december - de blanco pagina:
Gebruikte materialen:
Linkerpagina designpapier van My Minds Eye uit de collectie "Be Merry".
De rechterpagina is een transparante sheet van Teresa Collins " Transparancy Home Notebook". Het cijfer 15 is gemaakt zoals uitgelegd in het blogbericht "december Daily: 01 december".

15 december - de pagina met foto's en journaling.
Vandaag hebben Arjan, Cas en ik de tweede prik gekregen tegen de Mexicaanse griep en daar heb ik foto's van gemaakt. Deze foto's heb ik op maat geprint en op wit cardstock gemat. De randen van het cardstock heb ik met zwarte inkt bewerkt. De sticker " what we'll remember" is een cardstock sticker van Little Yellow Bicycle uit de serie " Traveler". De rode sticker daaronder is een embellishment van Making Memories uit de "Falala"-collectie van vorig jaar. Als laatste heb ik over het designpapier en deels over de foto's een deel van een "say it in Pearls" van Prima Marketing geplakt (de totale swirl heb ik in twee stukken geknipt en één deel hierop gebruikt).
Op de rechterpagina heb ik de journaling weer op wit cardstock geprint en de randen van het cardstock bewerkt met zwarte inkt.


Ik heb 16 december ook al klaar en 17 december bijna, maar ik ga nu eerst Cas ophalen, dus misschien later vanavond of anders morgen meer.

Liefs Nicole



2 opmerkingen: