donderdag 10 december 2009

December Daily: 10 december

10 december - de blanco pagina:
Gebruikte materialen:
Designpapier Basic Grey-Wassail " Turtle Doves (achterkant)" en " Sleigh ride (voor en achterkant)". Ik heb eerst het papier "Sleigh Ride" op maat gesneden en daarna twee stukken "Turtle Doves" van 6 cm. breed gemaakt. Deze twee stukken heb ik geponst met de borderpons " Apron Lace" van Fiskars. Het cijfer 10 is gemaakt zoals uitgelegd in het blogbericht "December Daily: 01 december" alleen is het cijfer nu op een grotere witte cirkel geplakt (cirkelpons van 4cm.)


10 december - de pagina met foto's en journaling:
Vandaag gaat over mijn goede voornemen voor 2010. Eigenlijk doe ik niet aan goede voornemens, want ik vind altijd dat als je iets wilt doen of bereiken dan moet je er niet mee wachten tot 1 januari. Dit jaar heb ik wel een goed voornemen en dat heeft alles te maken met deze foto van kerst 2003.
Op de achterkant van de mini circle tabs heb ik twee strookjes geplakt met de woorden " kerst" en " 2003". De journaling is geprint op witte cardstock en op de rechterpagina heb ik een Bling it van Basic Grey geplakt.


1 opmerking: