vrijdag 4 december 2009

December Daily: 02 december

2 december - de blanco pagina:
Ik weet niet meer van welk merk dit gestippelde groene designpapier is. Ik heb het designpapier op maat gesneden voor mijn album (13x15 cm) en aan de rechterpagina heb ik een tab gemaakt. De witte rand is van Colorcore cardstock ("snowflake") en het cijfer 2 is op dezelfde manier gemaakt als het cijfer 1 (zie
uitleg bericht "December Daily: 01 december).


2 december - de pagina met foto's en journaling:
Gisteren waren Olivier en ik in het ziekenhuis voor de tweede provocatietest. Om de tijd wat door te komen had ik kook-tijdschriften meegenomen zodat ik gerechten kon uitzoeken voor het kerstdiner met "The Gang". Ik heb een varkenshaaspastei uitgezocht, maar ik wil natuurlijk wel zeker weten dat ik het gerecht kan maken en dat het ook lekker smaakt en dus heb ik vandaag even "proef gedraaid". De foto;s en de journaling staat dus helemaal in het teken van mijn kerstgerecht.
Op de linkerpagina is een transparant gebruikt van "Little Yellow Bicycle" (uit de Christmas Magic serie van vorig jaar)en een embellishment van Making Memories (uit de Falala serie van vorig jaar). Op de rechterpagina is een Cardstock sticker gebruikt van Little Yellow Bicycle (uit de serie 25 days of Christmas).

Liefs Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten